Ga direct naar de content

Corporate Recruiter

Gemeente Bergen op Zoom
Solliciteer uiterlijk woensdag 1 oktober
plaatsBergen op Zoomlooptijd32 - 36 uursalaris5.419 onderwijsHBO vervaldatumNog 12 dagen
Als Corporate Recruiter ben jij verantwoordelijk voor het volledige recruitmentproces binnen onze gemeente. Van vacature-intake tot en met de onboarding van nieuwe collega’s: jij zorgt dat alles soepel verloopt. Je bent de sparringpartner van managers en ondersteunt hen met jouw expertise bij het vinden en binden van de juiste professionals. Daarnaast heb je een belangrijke rol in de doorontwikkeling van ons recruitmentbeleid en arbeidsmarktcommunicatie. Je kijkt vooruit, volgt trends en vertaalt deze naar concrete acties, zodat wij ook in de toekomst aantrekkelijk blijven voor talent.

Je werkt hierbij samen met onze medewerker Recruitment die jou ondersteunt in de uitvoering van het proces. Samen vormen jullie hét recruitmentteam binnen de gemeente.

Wat ga je doen?

  • Regie voeren op het recruitmentproces: van vacature-intake tot en met onboarding.
  • Campusrecruitment: actief contact onderhouden met scholen en opleidingsinstellingen.
  • Adviseren en ondersteunen: je adviseert managers over wervingsstrategieën, selectie en candidate experience.
  • Actief sourcen: je wacht niet af, maar gaat zelf proactief op zoek naar talent en bouwt talentpools op.
  • Recruitmentbeleid ontwikkelen en doorvoeren: je vertaalt trends en ontwikkelingen naar praktisch beleid en richt processen in voor werving, onboarding en employer branding.
  • Arbeidsmarktcommunicatie versterken: je denkt mee over campagnes, events en creatieve wervingsacties om onze zichtbaarheid te vergroten.
  • Samenwerken: je werkt nauw samen met HR-collega’s en draagt bij aan de verdere ontwikkeling van de dienstverlening van HRM.
  • Strategische personeelsplanning: dit is voor jou een belangrijk uitgangspunt om tijdig op te acteren, samen met de manager en HR Business Partner.

Dit breng jij mee

  • Opleiding: je hebt hbo-werk- en denkniveau.
  • Ervaring: minimaal 3 jaar ervaring als Recruiter.
  • Creativiteit en energie: je verrast ons met frisse ideeën en weet mensen enthousiast te maken.
  • Communicatieve kracht: je bent sterk in stakeholdermanagement en bouwt duurzame relaties op.
  • Organisatiesensitiviteit: je schakelt makkelijk tussen belangen, niveaus en situaties.
  • Proactieve houding: je signaleert kansen en vertaalt deze naar concrete acties.

Werken bij de afdeling HRM, Communicatie en Juridische Zaken

Je komt terecht in een betrokken HRM-team dat volop in ontwikkeling is. We ondersteunen en coachen het management in hun rol als werkgever en werken samen aan een toekomstbestendige organisatie. Binnen het team hechten we veel waarde aan samenwerking, werkplezier en het benutten van ieders talenten.

Wil je weten hoe het is om bij onze organisatie te werken? Kijk dan op www.werkenbijgemeentebergenopzoom.nl.

Wat bieden wij jou?

  • Salaris: een bruto maandsalaris tot € 5.419,- (schaal 10, bij 36 uur), afhankelijk van kennis en ervaring. Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget (IKB): 17,05% bovenop je salaris, vrij inzetbaar voor o.a. extra verlof of salaris.
  • Flexibiliteit: hybride werken en flexibele werktijden; een goede werk-privébalans staat centraal.
  • Ontwikkeling: volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via opleidingen, trainingen en intervisie.
  • Contract: je start met een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.

Het sollicitatieproces

Wij vinden het belangrijk dat jij een goed beeld krijgt van ons en wij van jou. Daarom ziet het proces er als volgt uit:
  • Online sollicitatie: stuur je motivatie en CV via de sollicitatieknop. Dit kan t/m 1 oktober.
  • Het eerste gesprek wordt gepland op 6 of 7 oktober.
  • Het eventuele tweede gesprek vindt in overleg plaats.
  • Arbeidsvoorwaardengesprek: bij een wederzijdse klik bespreken we de arbeidsvoorwaarden en jouw startdatum.

Informatie?

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Henk Staadegaard, manager HRM, Communicatie en Juridische Zaken via 0164 277678. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Audrey van Schaik, HRM, via 0164 277228.

Wie weet spreken wij je snel!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Delen:

Reageer vandaag

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Tessa Wisse van Gemeente Bergen op Zoom

Over de organisatie

Gemeente Bergen op Zoom logo

Adres

Jacob Obrechtlaan 4
4611AR Bergen op Zoom