Gemeente Bergen op Zoom
Adviseur Binnenstad
Solliciteer uiterlijk zondag 14 april
plaatsBergen op Zoomlooptijd32 uursalaris4.752 onderwijsMBO vervaldatumAl gesloten
Met bijna 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.
Wat ga je doen?
Wij bieden je een uitdagende functie. Je krijgt bij ons kansen om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Misschien is het tijd om die nieuwe vaardigheid te leren waar je altijd al nieuwsgierig naar was of om je expertise naar een hoger level te tillen. Hierbij krijg je natuurlijk alle ondersteuning van je collega’s.
Je krijgt een arbeidsovereenkomst van één jaar, met uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst. Hierbij hoort een aantrekkelijk salaris tot maximaal € 4.752,- bruto per maand (schaal 9 bij een 36-urige werkweek), afhankelijk van je ervaring en opleiding. Begin je in een wat meer startende rol? Geen probleem, waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Maandelijks bouw je over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%. Dit budget kun je naar eigen wens besteden aan diverse doelen die bijdragen aan wat jij belangrijk vindt. Of het nu extra salaris, vakantiedagen of een leerzame cursus is? Jij hebt de regie.
Wij vinden de balans tussen werk en privé heel belangrijk. Bij ons kun je rekenen op flexibele werkuren en de mogelijkheid om vanuit huis te werken.
De gewenste startdatum is zo spoedig mogelijk. Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG-verklaring).
Is je belangstelling gewekt en voldoe je aan het profiel? Stuur ons dan je motivatiebrief met CV via het onderstaande sollicitatieformulier. Dit kan t/m 14 april en wie weet spreken we je snel!
Dit is werken bij de afdeling Economie, Recreatie en Vrijetijdsbesteding
Wij zetten ons in voor een aantrekkelijk woon-, werk- en investeringsklimaat. Daarbij richten we ons op strategische en tactische vraagstukken rondom Economie, Recreatie en Vrijetijdsbesteding.Jij maakt echt het verschil!
Als Adviseur Binnenstad speel je een belangrijke rol bij het realiseren van een leefbare, aantrekkelijke en bloeiende binnenstad, maar ook bij de ontwikkeling van het stedelijke gebied hieromheen. Binnen het team Stedelijke Economie (verder bestaande uit een Strategisch Adviseur en een Beleidsadviseur) draag je bij aan het behalen van de integrale doelstellingen van het team, maar heb je ook je eigen verantwoordelijkheden en taken. Daarnaast sla jij als adviseur een brug tussen de verschillende belanghebbenden en zorg je voor een optimale samenwerking. Samen met hen realiseer je de gemeenschappelijke doelen in de binnenstad.Wat ga je doen?
- Adviseren over projecten in de stedelijke omgeving van de gemeente;
- Uitvoeren van beleid en projecten die bijdragen aan een leefbare, aantrekkelijke en economisch vitale binnenstad.
- Je bent aanspreekpunt voor ondernemers die betrokken zijn bij bijvoorbeeld de BIZ en de weekmarkt en staat hen bij met raad en daad.
- Je coördineert diverse projecten, van concept tot uitvoering, in samenwerking met interne en externe partijen.
- Je signaleert kansen en knelpunten en doet concrete voorstellen ter verbetering.
- Je stelt rapportages, beleidsadviezen en evaluaties op.
Wat breng je mee?
- Ervaring in een soortelijke functie is mooi meegenomen, maar starters worden ook van harte uitgenodigd om te solliciteren.
- Je hebt een professionele werkhouding, waarbij je de verbinding zoekt met collega’s en stakeholders in de binnenstad.
- Je bent flexibel, een verbinder en communiceert goed.
- Je hebt een afgeronde relevante MBO/HBO opleiding, b.v. in een economische richting.
Wat bieden we jou?
Bij ons stap je in een team met enthousiaste collega's. We vieren onze successen en stimuleren elkaar om het beste te bereiken. We hebben een actieve personeelsvereniging en de Bergse Ambtenaren Revue (BAR) zorgt voor een feestelijke afsluiting van het jaar. Initiatief wordt bij ons gewaardeerd en goede samenwerking is de norm.Wij bieden je een uitdagende functie. Je krijgt bij ons kansen om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Misschien is het tijd om die nieuwe vaardigheid te leren waar je altijd al nieuwsgierig naar was of om je expertise naar een hoger level te tillen. Hierbij krijg je natuurlijk alle ondersteuning van je collega’s.
Je krijgt een arbeidsovereenkomst van één jaar, met uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst. Hierbij hoort een aantrekkelijk salaris tot maximaal € 4.752,- bruto per maand (schaal 9 bij een 36-urige werkweek), afhankelijk van je ervaring en opleiding. Begin je in een wat meer startende rol? Geen probleem, waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Maandelijks bouw je over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%. Dit budget kun je naar eigen wens besteden aan diverse doelen die bijdragen aan wat jij belangrijk vindt. Of het nu extra salaris, vakantiedagen of een leerzame cursus is? Jij hebt de regie.
Wij vinden de balans tussen werk en privé heel belangrijk. Bij ons kun je rekenen op flexibele werkuren en de mogelijkheid om vanuit huis te werken.
De gewenste startdatum is zo spoedig mogelijk. Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG-verklaring).
Informatie en sollicitatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Bart Kuijpers, manager Economie, Recreatie en Vrijetijdsbesteding, tel. 0164 277629. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Audrey van Schaik, recruiter, tel. 0164 277228. Zij geven graag antwoord op al jouw vragen.Is je belangstelling gewekt en voldoe je aan het profiel? Stuur ons dan je motivatiebrief met CV via het onderstaande sollicitatieformulier. Dit kan t/m 14 april en wie weet spreken we je snel!
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Audrey van Schaik van Gemeente Bergen op Zoom
Gerelateerde vacatures
Over de organisatie
Over de organisatie
Als organisatie zijn wij continu op zoek naar de verbinding tussen samenleving en overheid. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren. Wij zijn een organisatie die vrijheid en verantwoordelijkheid biedt, voor werk waar je uitdaging voelt. Zodat jij en de gemeente blijven groeien. Wij investeren graag in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.