Ga direct naar de content
Gemeente Bergen op Zoom

Beheerder Openbare Verlichting en Verkeersregelinstallaties

Solliciteer uiterlijk woensdag 29 november
Bergen op Zoom 18 uur 4.537 MBO
Met bijna 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij de afdeling Openbare Ruimte

De afdeling Beheer Openbare Ruimte bestaat uit enthousiaste professionals die zich inzetten voor een schone en veilige stad. Met een scherp oog voor detail en efficiëntie beheren we de straten, parken, pleinen en groenvoorzieningen om ervoor te zorgen dat onze stad een aantrekkelijke plek is om te wonen, te werken en te genieten. Samen werken we aan een duurzame en mooie omgeving waar iedereen trots op kan zijn.

De functie beheerder openbare verlichting en verkeersregelinstallaties wordt uitgevoerd door twee collega’s (beide 18 uur). Door samen af te stemmen zorgen ze voor een optimale dienstverlening.

Jij maakt echt het verschil!

Als Beheerder van de Openbare Verlichting en Verkeersregelinstallaties ben jij van onschatbare waarde voor de veiligheid en efficiëntie van ons verkeer. Je werkt nauw samen met aannemers en collega's met als doel om de integrale beheersdoelen van de openbare ruimte te waarborgen. Je bent contractmanager richting aannemers. Je stelt opdrachten op en zorgt voor de kwaliteitsbewaking van de uitvoering.

Wat ga je doen?
  • Meerjarige onderhoudsplannen opstellen
  • Meldingen van inwoners behandelen en het analyseren. Nagaan of deze ingevoerd kunnen worden als verbetervoorstellen in de onderhoudsplannen
  • Zorgen voor een goede communicatie met inwoners en belangenverenigingen
  • Adviseren van collega’s binnen de vakgroep en richting stakeholders
  • Een bijdrage leveren aan organisatorische vraagstukken binnen het vakgebied
  • Inspectie-, onderhouds-, reparatie- en vervangingswerkzaamheden aan de openbare verlichting en verkeersregelinstallaties plannen en coördineren.
  • Directievoeren door het toetsen van kwaliteit en kwantiteit van het uitvoerend werk van aannemers.

Wanneer ga je dit doen?

Omdat wij de dienstverlening richting inwoners belangrijk vinden worden de 18 uur verdeeld over de maandag, dinsdag en/of woensdag.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een passie voor techniek en de ambitie om je te ontwikkelen binnen het vakgebied.
  • Je hebt een analytisch denkvermogen, bent leergierig, communicatief sterk en een teamspeler
  • Je hebt een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel en kunt functioneren in een werkveld met soms tegengestelde belangen;
  • Ervaring met procesmanagement.
  • Een VCA certificering.
  • Je hebt een afgeronde MBO/HBO-opleiding, bij voorkeur Elektrotechniek

Kun je niet achter al deze punten een vinkje zetten? Geen zorgen, solliciteer gewoon! Samen ontdekken we wat we wél kunnen doen.

Wat bieden we jou?

Bij ons stap je in een team met enthousiaste collega's. We vieren onze successen en stimuleren elkaar om het beste te bereiken. Een actieve personeelsvereniging en de Bergse Ambtenaren Revue (BAR) aan het einde van ieder jaar zorgen voor feestelijk tintje. Initiatief wordt bij ons gewaardeerd en goede samenwerking is de norm.

Wij bieden je een uitdagende functie in een jong en dynamisch team. Je krijgt bij ons kansen om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.

Je krijgt een arbeidsovereenkomst van één jaar, met uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst. Hierbij hoort een aantrekkelijk salaris tot € 4.537,- bruto per maand (schaal 9 bij een 36-urige werkweek), afhankelijk van je ervaring en opleiding. Begin je in een wat meer startende rol? Geen probleem, waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Maandelijks bouw je over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%. Dit budget kun je naar eigen wens besteden aan diverse doelen die bijdragen aan wat jij belangrijk vindt. Of het nu extra salaris, vakantiedagen of een leerzame cursus is?

Informatie en sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Cor Verbruggen, manager Beheer Openbare Ruimte, tel. 0164 277425. Ben je geïnteresseerd in de functie, maar wil je graag eerst eens keer komen kijken bij de afdeling Beheer Openbare Ruimte? Neem dan ook contact op Cor Verbruggen. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Audrey van Schaik, recruiter, tel. 0164 277228.

Is je belangstelling voor deze uitdagende en afwisselende vacature gewekt? Mail dan je CV en motivatiebrief via het onderstaande sollicitatieformulier.

Wie weet zien we je snel!
Delen:

Reageer vandaag

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Audrey van Schaik van Gemeente Bergen op Zoom

Over de organisatie

Gemeente Bergen op Zoom logo
Adres
Jacob Obrechtlaan 4
4611AR Bergen op Zoom