Ga direct naar de content
Gemeente Bergen op Zoom

Bestuurssecretaresse

Solliciteer uiterlijk zaterdag 14 oktober
plaatsBergen op Zoomlooptijd24 uursalaris3.612 onderwijsMBO vervaldatumAl gesloten
Met bijna 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariële ondersteuning

Het team van secretaresses is onderdeel van de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariële ondersteuning. Met al onze collega’s werken we iedere dag aan een goede interne dienstverlening. Onze werkzaamheden zijn zeer uiteenlopend en geen dag is hetzelfde. Bij het Bestuurssecretariaat verzorgen we de ondersteuning van de Burgemeester en Wethouders.

Jij maakt echt het verschil!

Als Bestuurssecretaresse zorg je samen met je collega’s van het bestuurssecretariaat voor de ondersteuning en administratie van onze bestuurders, waardoor zij zich volledig op hun taak kunnen richten. Je beheert de agenda, verzorgt de (digitale) post, archiveert werkdossiers en ontvangt bezoekers. Je bereidt vergaderingen en bijeenkomsten organisatorisch en administratief voor. In voorkomende gevallen zorg je voor de verslaglegging en controle op de uitvoering van actiepunten. Ook weet als geen ander hoe je met politiek gevoelige informatie om moet gaan

Wat breng je mee?

  • Je hebt aantoonbare recente ervaring met secretariële en administratieve werkzaamheden in een soortgelijke functie.
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent bereid om de collega’s te vervangen als dat nodig is.
  • Je hebt goede organisatorische en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een goed gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen en je weet hoe je hier in je werk mee om moet gaan.
  • Je hebt minimaal een mbo werk- en denkniveau en een relevante afgeronde (diploma) opleiding (bijvoorbeeld Schoevers of gelijkwaardig).
  • Je hebt een gezonde dosis energie, schakelt makkelijk tussen verschillende soorten taken en zorgt ervoor dat zaken voor elkaar komen.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie in een ambitieuze en dynamische werkomgeving waarbij een prettige werksfeer voorop staat. Er is volop ruimte voor initiatief en er zijn kansen om je persoonlijk te ontwikkelen.

Je krijgt een arbeidsovereenkomst van één jaar, met uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst. Hierbij hoort een aantrekkelijk salaris tot € 3.612,- bruto per maand (schaal 7 bij een 36-urige werkweek), afhankelijk van je ervaring en opleiding. Begin je in een wat meer startende rol? Geen probleem, waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Maandelijks bouw je over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%. Dit budget kun je naar eigen wens besteden aan diverse doelen die bijdragen aan wat jij belangrijk vindt. Of het nu extra salaris, vakantiedagen of een leerzame cursus is? Jij hebt de regie.

De gewenste startdatum is 1 januari 2024. Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG-verklaring).

De werkzaamheden voor deze functie voer je hoofdzakelijk uit vanaf het Stadskantoor.

De werkdagen zijn maandag, woensdag, donderdagochtend en vrijdagochtend

Informatie en sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Patrick van den Beemt, Manager Inkoop, Facilitair en Secretariële ondersteuning, tel. 0164-277621. Hij geeft graag antwoord op al jouw vragen.

Vragen over de procedure kun je stellen aan Audrey van Schaik, Recruiter, tel. 0164-277228.

Is je belangstelling gewekt en voldoe je aan het profiel? Stuur ons dan je CV en motivatiebrief via het onderstaande sollicitatieformulier. Dit kan t/m 15 oktober a.s. Wie weet spreken we je snel!

De gesprekken voor deze functie vinden plaats in week 42 en/of 43 op het Stadskantoor in Bergen op Zoom.
Delen:

Reageer vandaag

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Audrey van Schaik van Gemeente Bergen op Zoom

Gerelateerde vacatures

Over de organisatie

Gemeente Bergen op Zoom logo
Adres
Jacob Obrechtlaan 4
4611AR Bergen op Zoom