Ga direct naar de content
Gemeente Bergen op Zoom

Financieel Adviseur

Solliciteer uiterlijk zaterdag 17 juni
plaatsBergen op Zoomlooptijd36 uursalaris5.009 onderwijsHBO vervaldatumEindigt vandaag
Met 68.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij de vakgroep Financiën

De vakgroep Financiën maakt deel uit van de afdeling Financiën en Control en speelt een belangrijke rol bij de totstandkoming van de planning & control documenten zoals begroting, bestuursrapportages en jaarrekening. Daarnaast adviseert en ondersteunt de vakgroep Financiën het management en het bestuur op professionele wijze over de financiële en bedrijfseconomische aspecten van beleidsvoorstellen.

Jij maakt echt het verschil!

Als financieel adviseur ben je een belangrijke spil in het financiële proces en adviseer je het management over een toegewezen programma, daarbij werk je nauw samen met je beleidsafdeling.

Bij je advisering worden bestuurlijke verhoudingen, de politieke context, risico’s en impact op bedrijfsvoering betrokken.

Je stemt adviezen af binnen het team en draagt zorg voor advisering getoetst aan de gestelde kaders en wetgeving.

Je werkt mee aan de totstandkoming van de planning & control documenten.

Wat breng je mee?

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde adviseur, die graag de schouders eronder zet om samen met het team die professionele advisering invulling te geven.

Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding op het gebied van financiën/ economie of rondt deze op korte termijn af.

Je ben resultaatgericht, je hebt een positieve houding en je denkt mee in mogelijkheden;

Kennis van gemeentelijke financiën is een pre en je hebt een politiek bestuurlijk inlevingsvermogen.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie in een ambitieuze en dynamische werkomgeving waarbij een prettige werksfeer voorop staat. Er is volop ruimte voor initiatief en kansen om je persoonlijk te ontwikkelen.

Het betreft een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast contract. Afhankelijk van opleiding en ervaring is het salaris maximaal € 5.009,- bruto per maand (schaal 10 bij een 36-urige werkweek). Waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Daarnaast bouw je maandelijks over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%, dit kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij wat jij belangrijk vindt, bijvoorbeeld extra salaris, extra vakantiedagen of een opleiding.

Daarnaast bieden wij flexibiliteit binnen je werkuren en mogelijkheden om thuis te werken. De gewenste startdatum is zo spoedig mogelijk. Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG-verklaring) is een vereiste bij indiensttreding.

Informatie en sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jo-Janneke Wouts, manager (tel. 0164 277892). Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Audrey van Schaik, recruiter, tel. 0164 277228. Zij geven graag antwoord op al jouw vragen.

Is je belangstelling gewekt en voldoe je aan het profiel? Verstuur dan hieronder je motivatiebrief met CV uiterlijk 18 juni 2023 en wie weet spreken we je snel!
Delen:

Reageer vandaag

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Audrey van Schaik van Gemeente Bergen op Zoom

Gerelateerde vacatures

Over de organisatie

Gemeente Bergen op Zoom logo
Adres
Jacob Obrechtlaan 4
4611AR Bergen op Zoom