Gemeente Bergen op Zoom
Financieel Adviseur / 36 uur
Solliciteer uiterlijk woensdag 22 februari
plaatsBergen op Zoomlooptijd36 uursalaris4.671 onderwijsHBO vervaldatumAl gesloten
Met 68.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.
Dit is werken bij Financiën
Afdeling financiën speelt een belangrijke rol bij de totstandkoming van de planning & control documenten zoals begroting, bestuursrapportages en jaarrekening. Daarnaast adviseert en ondersteunt de vakgroep financiën het management en het bestuur op professionele wijze over de financiële en bedrijfseconomische aspecten van beleidsvoorstellen.
Jij maakt echt het verschil!
Wat breng je mee?
Wat bieden wij jou
Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie in een ambitieuze en dynamische werkomgeving waarbij een prettige werksfeer voorop staat. Er is volop ruimte voor initiatief en kansen om je persoonlijk te ontwikkelen.
Het betreft een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast contract. Afhankelijk van opleiding en ervaring is het salaris maximaal € 4.671,- bruto per maand (schaal 10 bij een 36-urige werkweek). Waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Daarnaast bouw je maandelijks over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%, dit kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij wat jij belangrijk vindt, bijvoorbeeld extra salaris, extra vakantiedagen of een opleiding.
Daarnaast bieden wij flexibiliteit binnen je werkuren en mogelijkheden om thuis te werken. De gewenste startdatum is zo spoedig mogelijk. Een Verklaring Goed Gedrag (VOG-verklaring) is een vereiste bij indiensttreding.
Nieuwsgierig?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jo-Janneke Wouts, resultaatmanager Financiën (tel. 0164 277892). Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Annemarie van Geel, HR-adviseur, tel. 0164 277433. Zij geven graag antwoord op al jouw vragen.
Ben je enthousiast? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet!
Is je belangstelling gewekt en voldoe je aan het profiel? Verstuur dan hieronder je motivatiebrief met CV vóór 24 februari 2023 en wie weet spreken we je snel! Een assessment kan onderdeel zijn van de selectieprocedure.
.
Dit is werken bij Financiën
Afdeling financiën speelt een belangrijke rol bij de totstandkoming van de planning & control documenten zoals begroting, bestuursrapportages en jaarrekening. Daarnaast adviseert en ondersteunt de vakgroep financiën het management en het bestuur op professionele wijze over de financiële en bedrijfseconomische aspecten van beleidsvoorstellen.
Jij maakt echt het verschil!
- Als financieel adviseur ben je een belangrijke spil in het financiële proces en adviseer je het management over een toegewezen programma, daarbij werk je nauw samen met je beleidsafdeling.
- Bij je advisering worden bestuurlijke verhouding, de politieke context, risico’s en impact op bedrijfsvoering in de advisering betrokken.
- Je stemt adviezen af binnen het team en draagt zorg voor advisering getoetst aan de gestelde kaders en wetgeving.
- Je werkt mee aan de totstandkoming van de planning & control documenten.
Wat breng je mee?
- Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde adviseur, die graag de schouders eronder zet om samen met het team die professionele advisering invulling te geven;
- Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding op het gebied van financiën / economie of rondt deze op korte termijn af;
- kennis van gemeentelijke financiën is een pre;
- je hebt een positieve houding, dit wil zeggen je denkt mee in mogelijkheden;
- je bent resultaatgericht; en
- je hebt een politiek bestuurlijk inlevingsvermogen.
Wat bieden wij jou
Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie in een ambitieuze en dynamische werkomgeving waarbij een prettige werksfeer voorop staat. Er is volop ruimte voor initiatief en kansen om je persoonlijk te ontwikkelen.
Het betreft een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast contract. Afhankelijk van opleiding en ervaring is het salaris maximaal € 4.671,- bruto per maand (schaal 10 bij een 36-urige werkweek). Waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Daarnaast bouw je maandelijks over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%, dit kun je vrij besteden aan de beschikbare doelen, passend bij wat jij belangrijk vindt, bijvoorbeeld extra salaris, extra vakantiedagen of een opleiding.
Daarnaast bieden wij flexibiliteit binnen je werkuren en mogelijkheden om thuis te werken. De gewenste startdatum is zo spoedig mogelijk. Een Verklaring Goed Gedrag (VOG-verklaring) is een vereiste bij indiensttreding.
Nieuwsgierig?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jo-Janneke Wouts, resultaatmanager Financiën (tel. 0164 277892). Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Annemarie van Geel, HR-adviseur, tel. 0164 277433. Zij geven graag antwoord op al jouw vragen.
Ben je enthousiast? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet!
Is je belangstelling gewekt en voldoe je aan het profiel? Verstuur dan hieronder je motivatiebrief met CV vóór 24 februari 2023 en wie weet spreken we je snel! Een assessment kan onderdeel zijn van de selectieprocedure.
.
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Ellen van As van Gemeente Bergen op Zoom
Gerelateerde vacatures
Over de organisatie
Over de organisatie
Als organisatie zijn wij continu op zoek naar de verbinding tussen samenleving en overheid. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren. Wij zijn een organisatie die vrijheid en verantwoordelijkheid biedt, voor werk waar je uitdaging voelt. Zodat jij en de gemeente blijven groeien. Wij investeren graag in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.