Gemeente Bergen op Zoom
Adviseur en Contractbeheerder Facilitair
Solliciteer uiterlijk vrijdag 20 januari
plaatsBergen op Zoomlooptijd36 uursalaris4.671 onderwijsHBO vervaldatumAl gesloten
Met 68.000 inwoners en ruim 600 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.
Dit is werken bij de afdeling Ondersteuning Bestuur en Organisatie
Facilitaire Zaken is onderdeel van de afdeling Ondersteuning Bestuur en Organisatie. Met ruim 60 collega's werken we iedere dag aan een goede interne dienstverlening. Onze werkzaamheden zijn uiteenlopend. Van juridische zaken tot secretariële ondersteuning en van communicatie tot facilitaire dienstverlening.
Als adviseur en contractbeheerder Facilitair heb je een heel divers takenpakket. Zo ben je bijvoorbeeld toezichthouder bij projecten of verbouwingen, ben je contractbeheerder van pand gerelateerde contracten, zorg je voor preventief en periodiek onderhoud en ben je verantwoordelijk voor de BHV organisatie.
Jij maakt echt het verschil!
- Je houdt toezicht bij projecten of verbouwingen in verschillende gemeentelijke panden;
- Je bent projectleider bij kleine verhuizingen;
- Je bent contractbeheerder voor alle contracten die pand gerelateerd zijn;
- Je adviseert over nieuwe (technische) bedrijfsonderdelen en je begeleidt de implementatie ervan;
- Je stelt een meerjarenplan op voor onderhoud en voor vernieuwing van contracten (aanbestedingen);
- Je coördineert en bewaakt de zorg voor preventief en periodiek onderhoud aan bijvoorbeeld installaties, alarmen en afvoeren;
- Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de risico inventarisatie in een aantal gemeentelijke panden;
- Je bent verantwoordelijk voor de BVH-organisatie in een aantal gemeentelijke panden. Het volgen van een ploegleidersopleiding BHV hoort bij de functie.
Bovenstaande taken en werkzaamheden kunnen nog wijzigen. We maken de taakverdeling definitief zodra het team Facilitair compleet is.
Wat breng je mee?
- Je hebt een afgeronde HBO opleiding op gebied van Facility Management;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van facilitaire zaken;
- Je hebt een projectmatige werkaanpak, je kunt goed plannen, coördineren en prioriteiten stellen;
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- Je bent klantgericht naar in- en externe opdrachtgevers;
- Je bent creatief en komt met pragmatische oplossingen;
- Je hebt een enthousiaste werkhouding, bent accuraat en stressbestendig en je beschikt over een gezonde dosis humor;
Je bent bereid om incidenteel buiten kantooruren te werken.
Wij bieden jou:
- Een basissalaris tot een maximum van € 4.671,- (functieschaal 10, bij een 36-urige werkweek). Waardering in een aanloopschaal is mogelijk;
- Individueel Keuze Budget, wat ruim 17% van het bruto jaarsalaris is;
- Een goede pensioensregeling;
- De mogelijkheid op het afsluiten van een arbeidsongeschiktheidsverzekering;
- Ruimte voor initiatief;
- Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen met trainingen en opleidingen.
Nieuwsgierig?
Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Sabine van Rooijen, Facilitair Projectleider, 0164-277809. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Bianca van Hooijdonk, Manager Afdeling Ondersteuning Bestuur en Organisatie. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0164 - 277738.
Ben je enthousiast? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet!
Hebben we je interesse gewekt? Verstuur dan hieronder je motivatiebrief met CV vóór 22 januari 2023 en wie weet spreken we je snel!
De gesprekken staan gepland op dinsdagmiddag 24 januari 2023 en vinden plaats op het Stadskantoor in Bergen op Zoom.
Wij zijn benieuwd, word jij straks onze nieuwe collega?
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Ellen van As van Gemeente Bergen op Zoom
Gerelateerde vacatures
Over de organisatie
Over de organisatie
Als organisatie zijn wij continu op zoek naar de verbinding tussen samenleving en overheid. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren. Wij zijn een organisatie die vrijheid en verantwoordelijkheid biedt, voor werk waar je uitdaging voelt. Zodat jij en de gemeente blijven groeien. Wij investeren graag in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.